piątek, 15 stycznia 2010

Gejsza bez pomysłu...

Z krzyżyków powstała taka oto gejsza... tylko nie mam pomysłu jak ją wykończyć :/ Teoretycznie ma to być zakładka, w praktyce jest tak grubaśna, że odpada przyszycie (lub przyklejenie) tyłu. Może dokrzyżykować tło i zostawić ten tył jednak taki goło-niewykończony? Lub też doszyć tył i nie przejmować się, że jest gruba? Będę bardzo wdzięczna za sugestie :)

geisha bookmark cross stitchHere is a geisha bookmark, but I have no idea how to finish her :/ She is quite fat for a bookmark so should I live her with no back? Or should I sew some back and don't worry about her being fat? I will be gratefull for any advice :)

3 komentarze:

Marysia pisze...

Bardzo mi sie podoba, bo ja generalnie lubie co japonskie :) Mysle, ze mozesz np. dokleic tyl z cieniutkiego filcu. Jakos bez tylu mi nie pasuje, a gruboscia sie nie przejmuj.

Arizona pisze...

Dokładnie :) mi bez tyłu też - taka niewykończona. Jeśli będzie za gruba do książki to zawsze może być zawieszką ;)Dziękuję i tak też zrobię :D

Komarka pisze...

Świetna jest! :) Ja bym sobie z niej zrobiła mały obrazek w ramkach :)