czwartek, 8 stycznia 2009

Poduszkowce

Roztrzepanie to największy wróg blogowania... Chciałam pochwalić się filcowymi bombkami, lecz o zrobieniu zdjęć przypomniałam sobie jak już zawisły na choince, tak więc pojawią się dopiero jak będziemy ją rozbierać :) to samo z kilkoma świątecznymi prezentami... normalnie skleroza jakaś czy cóś ;) Dziś wysyłałam pewien drobiazg i oczywiście wychodząc już z poczty przypomniałam sobie o niezrobionych zdjęciach - no cóż, może później uda mi się wydębić gotową fotkę :) zobaczymy
Chwilowo coby ciszy w eterze za długo nie było fotki poduszkowców moich Młodocianych Szkodników, nos Erniego taki trochę przepity wyszedł


cross stitch pillow bert and ernie poduszka wzór krzyżykowy
cross stitch pillow bert and ernie poduszka wzór krzyżykowy
To by było chwilowo na tyle. Czwartek się kończy tak więc udanego weekendu życzę :)

1 komentarz:

Yrsa pisze...

Witam! podziwiam osoby wykonujące haft krzyżykowy sama niestety w tej dziedzinie jestem beznadziejna . Bardzo piękne kartki świąteczne zrobiłaś w tym roku -szczęśliwi ci , którzy je otrzymali ,poduszki też słodkie.Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!